Transport 2017: Miljøledelse på DTL - standen

Møder din vognmandsvirksomhed oftere og oftere skrappe krav til din miljø- og klimaindsats - og synes du, at regler og procedure er en jungle? Så kan du blive klogere på DTL-standen på Transport 2017.

Arkivfoto

Flere og flere transportører mødes med udspecificerede krav eller forventninger til vognmandsvirksomhedens miljø- og klimaindsats. Det er med andre ord blevet et konkurrenceparameter – og der er ingen grund til at forvente, at kravene bliver færre eller mindre i fremtiden.

På Transport 2017 kan du blive klogere på mulighederne og udfordringerne – du kan nemlig ganske gratis hente rapporten ”Håndbog om Miljøledelse” som DTL med støtte fra Trafikstyrelsen har fået udarbejdet – målrettet vognmandsvirksomheder.

”Håndbog i Miljøledelse” giver helt konkrete og praktiske punkt-for-punkt vejledninger i hvordan du kan ruste din virksomhed til miljø- og klimaforbedringer – og dermed gøre din virksomhed klar til flere og mere avancerede opgaver og voksende krav fra transportkøber om miljø- og klimabevidsthed i transportørleddet.

På Transport2017 kan du få en indgående snak om indholdet fx med DTLs chefkonsulent Lisbet Hagelund eller konsulent Jens Gjerløv – bare kontakt dem på DTL-standen (J 7110).

Du kan finde miljøhåndbogen på nettet her. Hvis du har spørgsmål eller tvivl om, hvordan du skal gå frem, så spørg på standen.