Årets Transportvirksomhed: Her er finalisterne

Det bliver Brædstrup Vognmandsforretning, Thisted Kloakservice, og Vognmand Anders Larsen fra Hedehusene, der skal dyste om, hvem der tager titlen som Årets Transportvirksomhed 2017.

Flankeret af yderst tv. DTLs formand Martin Danielsen og yderst th. MF Kristian Pihl Lorentzen (V) -  Finalisterne fv.: Bjarne Bloch, Thisted Kloakservice I/S, Thisted, Anders Larsen og Nete Larsen, Anders Larsen ApS, Hedehusene samt Karsten Jensen og Jacob Jensen fra Brædstrup Vognmandsforretning i Brædstrup. Foto: Finn Bjerremand

De tre finalister er netop blevet afsløret på DTLs stand på transportmessen i Herning.  Og der var glade ansigter og store bifald til alle tre kandidater.

Det var Venstres transportordfører, MF Kristian Pihl Lorentzen, der løftede sløret for de tre virksomheder, som hver fik overrakt et finalist-diplom og en Volvo-modellastbil med Årets Transportvirksomheds logo.

Forinden havde sidste års vinder af Årets Transportvirksomhed, Engsig Transport fra Sunds, været på scenen og fortalt om deres oplevelser i forbindelse med kåringen som Årets Transportvirksomhed.

DTLs formand, Martin Danielsen, takkede for de mange indstillinger til dette års konkurrence, som sætter fokus på selvkørende vognmænd, der har gjort en særlig indsats inden for kommunikation, sociale medier eller it-teknologi i den daglige drift. DTL-formanden afslørede, at der i år har været et stærkt felt af kvalificerede kandidater, og at der har været meget tæt løb i afstemningen i dommerkomitéen indtil det sidste.

Nu venter så en afstemningsproces i to runder, inden den endelige vinder kåres:

• En online-afstemning via Facebook, som netop er åbnet her
  • En sms-afstemning, som åbner d. 19. maj

Vinderen af Årets Transportvirksomhed kåres i forbindelse med DTLs generalforsamling i Aarhus d. 20. maj