Ny konsulent til Region Syd

DTL har fra 1. maj 2015 ansat Birgitte Suurballe som regionskonsulent i Region Syd.

Birgitte Suurballe - ny konsulent i Region Syd

Birgitte får base i Kolding frem til 30. juni, hvorefter hun sammen med resten af medarbejderne i Kolding vil flytte ind på det nye fælleskontor med FDL på Transitvej 10 i Vejle.

Birgitte skal rådgive og betjene DTLs medlemmer og lokalforeninger, herunder med generel rådgivning, udvikling og service, ligesom hun vil varetage tværgående opgaver i DTL.

Birgitte har erfaring fra transportbranchen, senest som disponent ved Kohberg Brød, hvor hun siden 2012 har arbejdet med depotkørsel, ruteoptimering vha. Transvision og daglig kontakt til virksomhedens vognmænd.

Ligeledes har Birgitte i tidligere job arbejdet med chaufførernes overenskomst.

”DTL har en stor erfaring med at rådgive og hjælpe vores medlemmer med alt lige fra lovgivning til videreudvikling af nye idéer. På denne måde har vores medlemmer mulighed for, at sikre sig gode løsninger inden for deres forretning. Da Birgitte Suurballes kompetencer og erfaring netop er efterspurgt i medlemskredsen, er jeg glad for at kunne byde velkommen til DTLs nye konsulent”, udtaler chefkonsulent Frank Davidsen

Som DTL-medlem har du mulighed for rådgivning inden for det, du gerne vil tale om lige fra lovgivning til dagligdags ting, som du går og tumler med. Du har også som DTL-medlem mulighed for råd og vejledning hos DTLs samarbejdspartnere. Se mere her.