Årets Transportvirksomhed: Her er finalisterne

AVAS – Aalborg Vognmandsforretning A/S, SOS Dansk Autohjælp Sydjylland og Kim Ancker Transport fra Ringsted blev her til eftermiddag præsenteret som dette års finalister i Årets Transportvirksomhed på transportmessen Vestfyn Trækker. Den altafgørende SMS-afstemning er netop åbnet.

Fra venstre er det: Jan Rubjerg Kjelgaard, AVAS, Thomas Bøje, Bøje Kran og Maskintransport, Line og Lars Jensen, Viggo Jensen Vognmandsforretning, Kim König, HC Container, Kim Ancker, Kim Ancker Transport og Jesper Rebsdorf, SOS Dansk Autohjælp Sydjylland. Foto: Jesper B. Nielsen, Transportmagasinet

De tre virksomheder skal dyste om, hvem der tager titlen som Årets Transportvirksomhed 2018.  Og det bliver et intenst døgn for de tre finalister for vinderen kåres i morgen aften lørdag d. 26. maj i forbindelse med DTLs generalforsamling i Odense.

Hvem der vinder i morgen, afgøres af den sms-afstemning, som er åben for alle:

Sms DTL A til 1245 for at stemme på AVAS – Aalborg Vognmandsforretning A/S

Sms DTL B til 1245 for at stemme SOS Dansk Autohjælp Sydjylland

Sms DTL C til 1245 for at stemme på Kim Ancker Transport

Der var glade ansigter og store bifald på Vestfyn Trækker til de tre finalister og til de tre øvrige nominerede på Vestfyn Trækker. Foruden finalisterne var også HC Container, Værløse, Bøje Kran og Maskintransport A/S, Horsens og Viggo Jensen Vognmandsforretning fra Frederikshavn nomineret til Årets Transportvirksomhed 2018. De tre sidstnævnte fik i lighed med finalisterne overrakt et diplom og en modellastbil fra Volvo af underdirektør Frank Davidsen fra DTL.

Sidste års vinder, Thisted Kloakservice, var også på scenen, hvor 2017-vinderen Bjarne Bloch fortalte om oplevelsen med deltagelsen i Årets Transportvirksomhed og gav faklen videre.

Frank Davidsen takkede for de mange indstillinger til dette års konkurrence, hvor temaet er arbejdsmiljø og trafiksikkerhed. Han fortalte samtidig, at der i år har været et stærkt felt af kvalificerede kandidater, og til det sidste har de været meget tæt løb i afstemningen i dommerkomitéen indtil det sidste.

Årets Transportvirksomhed planlægges og afvikles af DTL - Danske Vognmænd i samarbejde med Bridgestone, Circle K, Codan, Jyske Finans, MTDK, SOS Dansk Autohjælp, VBG og Volvo Trucks.