Kontaktperson

Den hurtigste vej til hjælp fra kommunikationsafdelingen går gennem vores pressetelefon, som er aktiv hele dagen – og selvfølgelig også uden for normal arbejdstid.

Pressechef Morten Lindbo: 21 20 14 00.

Hvis du møder en telefonsvarer, så læg en besked – eller endnu bedre: Send en SMS. Så sørger vi for at ringe tilbage så hurtigt som muligt.

Vi kender både til mediernes vilkår og arbejdsbetingelser, og har forståelse for, at journalister ofte har brug for hurtigt svar. DTL har en række kvalificerede medarbejdere både i København, ude i landet samt i Bruxelles, med stor viden om godstransport og hvad, der rører sig i branchen både transportteknisk og erhvervspolitisk. Vi kan hjælpe dig med at komme i kontakt med den rette medarbejder.

Om DTL

Dansk Transport og Logistik, DTL, er brancheorganisation og arbejdsgiverforening for det danske transporterhverv på vej og bane. DTL taler medlemmernes politiske sager lokalt, nationalt og i EU og hjælper medlemmerne med alt lige fra lovgivning til konkrete opgaver ude i virksomhederne.

Fakta om DTL

DTL har 2.300 transportvirksomheder som medlemmer. De råder over 12.500 lastbiler, 59 lokomotiver og beskæftiger 15.500 medarbejdere med en samlet lønsum på 5,2 milliarder kroner.